FAQ Zakelijk mobiel, voor ondernemers door ondernemers.
Heb je vragen over Zakelijk Mobiel? Je vindt hier snel en eenvoudig antwoorden op de veel gestelde vragen. Ontdek alle informatie over Zakelijk mobiel, de serviceprocedures en meer allemaal op één plek. Telecombinatie is er om jou als zakelijke klant te helpen, jouw ervaring soepel en probleemloos te maken. Als je meer hulp nodig hebt, staan onze medewerkers in de winkel ook klaar om je verder te helpen.
Wanneer je je gegevens wilt wijzigen, zoals bankgegevens of e-mailadres of je simkaart wilt blokkeren? Bel jouw Telecombinatie winkel, waar jij je abonnement hebt afgesloten met een geldig ID. Buiten de reguliere winkeltijden kan je onze klantenservice Telecombinatie Zakelijk bellen op +31 (0)88 900 1750.
Staat jouw vraag er niet bij?
Als zakelijk mobiele klant is jouw lokale winkel waar jij jouw abonnement(en) hebt afgesloten het vaste aanspreekpunt voor al je vragen. We begrijpen dat je soms buiten de reguliere openingstijdens dringende vragen hebt, die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag. Denk dan aan het blokkeren van je nummer in geval van diefstal. Neem dan contact met ons op via het volgende telefoonnummer:
Telecombinatie Zakelijk +31 (0)88 900 1750